Konu
Bir WebmasteR Arkadaşa Üzüldüm
15-02-2007, 15:13:56
#4
Linux
iyisite.NET
Bu Arkadaşımızın eli heryerde Çok çalışkan bir arkadaşımız. o yüzden böyle üzüldüm bende.