Merhaba Arkadaşlar Bundan Bir Kaç Ay Önce Tartıştığım ama sebebi olmayan bir nedenden dolayi bir arkadaş vardi. neyshe konuma geçiyorum gerçekten forumuna o kadar emek vermesinden sonra o kadar zamanını harcamasından sonra bugün sitesini kapatmak zorunda ona yardım edebilecek bir arkadaşımız yokmu host a ihtiyacı var sanırım biri el atsın problemine yardımcı olsun Ne olursa olsun konusmasakda. oda bir webmaster üzülüyorum emeğine

ilerde Görüsmek Üzere HOSÇAKALIN(( SABQCES ))