• 05-12-2005, 21:15:50
    #10
    Misafir
    daha iyi geçmedi şu son günlerde iyi geçerse

    Honda CBR 600 RR ile süper geçecek
  • 05-12-2005, 21:17:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    daha iyi geçmedi şu son günlerde iyi geçerse

    Honda CBR 600 RR ile süper geçecek
    Motoru ne yapacan be zeyelim,alalım sanada bi BMW...
  • 05-12-2005, 21:18:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Beklentim 2 ay boyunca adsenseden paramı alabilmek. 3. ayda gelirse ses sistemi+ her türlü modifiye parası çıkar. 25milyara araba 5milyarada modifiye yaparım arkasınada adsense saolsun yazarım. Erhan sözüm sana hala yazmadın sadık ol adsense e de en azından adsense yazdır
  • 05-12-2005, 21:20:20
    #13
    biz sonradan tanıştık, ve sonradan kazanmaya başladık kredi kartı bocunu kapattık Allah'a şükür bide iyi bi bilgisayar topladıkmı güzel geçti deriz
  • 05-12-2005, 21:21:10
    #14
    Misafir
    abisi bende bi motor tutkusu var bilemezsin ya

    inanırmısın gece rüyalarıma giriyor

    illede motor diyo bünyemiz bakalım inşallah alacaz
  • 05-12-2005, 21:21:17
    #15
    Üyeliği durduruldu
    webmaster adlı üyeden alıntı:
    Beklentim 2 ay boyunca adsenseden paramı alabilmek. 3. ayda gelirse ses sistemi+ her türlü modifiye parası çıkar. 25milyara araba 5milyarada modifiye yaparım arkasınada adsense saolsun yazarım. Erhan sözüm sana hala yazmadın sadık ol adsense e de en azından adsense yazdır
    Olm bekle alayım şu ehliyeti... Google'a yakışır bir arabayla arkasında ''Google sağolsun Beta'' yazan bir arabayla göreceksiniz
  • 05-12-2005, 21:23:06
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ben ehliyeti 5. yazılı(son hak) da 85 alarak direksiyondanda 2 hafta önce 95 alarak geçtim sertifika 2 haftadır kursta bekliyor almaya üşeniyorum yolum düşse 1 günde ehliyeti çıkartcamda araba yok ne işe yarar
  • 05-12-2005, 21:28:50
    #17
    Misafir
    webmaster adlı üyeden alıntı:
    Beklentim 2 ay boyunca adsenseden paramı alabilmek. 3. ayda gelirse ses sistemi+ her türlü modifiye parası çıkar. 25milyara araba 5milyarada modifiye yaparım arkasınada adsense saolsun yazarım. Erhan sözüm sana hala yazmadın sadık ol adsense e de en azından adsense yazdır
    Kanki yazıcam ama, peder bey'e ayıp olur. O destek çıkmasa alamazdım. Ne bilim yazmak istemiom doğrusu
    Erhan - ArKi yazıyor. Yeterli
  • 05-12-2005, 21:33:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    abisi bende bi motor tutkusu var bilemezsin ya

    inanırmısın gece rüyalarıma giriyor

    illede motor diyo bünyemiz bakalım inşallah alacaz
    İstanbul Kadıköy bayisi bizim işyerinin yanına taşındı bunların. Sina mı ne adamın adı.