ben ehliyeti 5. yazılı(son hak) da 85 alarak direksiyondanda 2 hafta önce 95 alarak geçtim sertifika 2 haftadır kursta bekliyor almaya üşeniyorum yolum düşse 1 günde ehliyeti çıkartcamda araba yok ne işe yarar