webmaster adlı üyeden alıntı:
Beklentim 2 ay boyunca adsenseden paramı alabilmek. 3. ayda gelirse ses sistemi+ her türlü modifiye parası çıkar. 25milyara araba 5milyarada modifiye yaparım arkasınada adsense saolsun yazarım. Erhan sözüm sana hala yazmadın sadık ol adsense e de en azından adsense yazdır
Kanki yazıcam ama, peder bey'e ayıp olur. O destek çıkmasa alamazdım. Ne bilim yazmak istemiom doğrusu
Erhan - ArKi yazıyor. Yeterli