Merhaba,
iş ve ödemeyi dürüstçe alan büyüklerim lütfen 2,5 ay oldu halen size ulaşmak için can çekişiyoruz saygıdan kırmıyorum isim vermiyorum ama gerçektrn bana verdiğiniz zarar paha biçilemez.
hali hazırda iş yaptığım müşterilerime karşı itibarım yerle bir oldu.
ah ah
İş alıp tamamlamayanlar
7
●274
- 14-07-2022, 21:44:18Şimdi öyle ki ters düşsen zarardasın, düşmesen zarardasın.emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.5 aydır bekliyorum ya - 14-07-2022, 21:45:31Sakin olun hocam. İnşAllah istediğinizi alırsınız. Piyasa da böyle insanlr çok var malesef. 😔eren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2022, 21:46:09hocam bu yazılım sektöründe böyle bir sıkıntı var bence. en basitinden web site yaptıracak oluyorsun parayı iş tam olarak bitmeden verdiysen yandın aylarca bekliyorsun. müşteri memnuniyeti vs. hiç önemsemiyorlar, sözleşme vs. gibi bir şeyde yapılmıyor çoğu kişiyle öyle olunca hep alıcı olan taraf mağdur oluyor.
- 14-07-2022, 21:50:03Ben de bu konu hakkında forumda isyan etmiştim hocam ki hala aynı durumdayım. İşini iyi yapan arkadaşlar var onları tenzih ediyorum. Ama genelinin bahaneleri: işim vardı dönemedim, hastayım, dayım vefat etti vs vs. ama ücreti almadan önce yazılanlara 10 saniye içerisinde cevap geliyor : )