Merhaba,

iş ve ödemeyi dürüstçe alan büyüklerim lütfen 2,5 ay oldu halen size ulaşmak için can çekişiyoruz saygıdan kırmıyorum isim vermiyorum ama gerçektrn bana verdiğiniz zarar paha biçilemez.

hali hazırda iş yaptığım müşterilerime karşı itibarım yerle bir oldu.

ah ah