Ben de bu konu hakkında forumda isyan etmiştim hocam ki hala aynı durumdayım. İşini iyi yapan arkadaşlar var onları tenzih ediyorum. Ama genelinin bahaneleri: işim vardı dönemedim, hastayım, dayım vefat etti vs vs. ama ücreti almadan önce yazılanlara 10 saniye içerisinde cevap geliyor : )