hocam bu yazılım sektöründe böyle bir sıkıntı var bence. en basitinden web site yaptıracak oluyorsun parayı iş tam olarak bitmeden verdiysen yandın aylarca bekliyorsun. müşteri memnuniyeti vs. hiç önemsemiyorlar, sözleşme vs. gibi bir şeyde yapılmıyor çoğu kişiyle öyle olunca hep alıcı olan taraf mağdur oluyor.