• 06-10-2010, 11:42:12
    Exam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Yapı kredi öğrenci hesabı için (Havale ve Yıllık vergi ücreti : 0) Okuldan öğrenci belgesi istiyorlar mı ?
    2006 yılında benden Vakıfbank sadece paso istemişti ama zaman değişti. Sen al bir öğrenci belgesi götür, yanında bulunsun.
  • 06-10-2010, 11:46:14
    Yanımda öğrenci belgesi yok bugun okullar tatil iken açtıracaktım sözde. Başka zamanda okul çıkışında yetişemiyorum bankaya
  • 07-10-2010, 11:41:09
    http://www.halkbank.com.tr/channels/1.asp?id=9

    Halkbank internet şubesinden ücret almıyormuş.Bugün bi hesap açıp deneyeceğim bilgi veririm ayrıca
  • 07-10-2010, 15:25:52
    ProjeAgaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.halkbank.com.tr/channels/1.asp?id=9

    Halkbank internet şubesinden ücret almıyormuş.Bugün bi hesap açıp deneyeceğim bilgi veririm ayrıca
    Süper olur, vereceğin bilgileri bekliyorum.
  • 07-10-2010, 17:32:07
    Bugun yapı kredi gittim ikametgah filan velininde ikametgahı gerekiyormuş ve internet sitesinde bunu belirmiyorlardı :@ işim yarına kaldı
  • 07-10-2010, 17:41:03
    Exam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugun yapı kredi gittim ikametgah filan velininde ikametgahı gerekiyormuş ve internet sitesinde bunu belirmiyorlardı :@ işim yarına kaldı
    18 yaş altı mısın?

    Bu arada 1000. mesajım sana denk geldi. Artık yerin bende özel
  • 07-10-2010, 17:44:25
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaş altı mısın?

    Bu arada 1000. mesajım sana denk geldi. Artık yerin bende özel
    Evet 16 Yaşındayım. Babam'ın Kredi kartı var Wordde ancak annem ile gittiğim için onunda ikametgah belgesi gerekiyormuş kafayı yedim 5 de kapanıyor ve 4:50 de ancak bankada olabiliyorum okul dolayısı ile

    Nice 1000 lere
  • 07-10-2010, 17:51:19
    18 yaş altı olduğun için ne yazık ki bu sıkıntıları yaşayacaksın. 18 yaş üstü olunca da başka sorunlar yaşıyorsun. Her işini kendin halletmen gerekiyor. Kıytırık bir belgeni bile ailenden birisi alamıyor. İlla vekalet çıkartacaksın. Noteri zengin ettim
  • 11-10-2010, 19:10:23
    Üyeliği durduruldu
    çift msj olmuş, çok pardon arkadaşlar! :/