18 yaş altı olduğun için ne yazık ki bu sıkıntıları yaşayacaksın. 18 yaş üstü olunca da başka sorunlar yaşıyorsun. Her işini kendin halletmen gerekiyor. Kıytırık bir belgeni bile ailenden birisi alamıyor. İlla vekalet çıkartacaksın. Noteri zengin ettim