• 01-09-2010, 12:13:53
    #64
    Arkadaşlar,

    Konuyu elimden geldiğince güncelledim. Gene uzun süre güncellemezsem lütfen "webfurkan" nickli arkadaş gibi bana bildirin.

    Selamlar
  • 01-09-2010, 12:15:43
    #65
    Arkadaşlar,

    Bu arada Halk Bank, Ziraat ve Akbank ile ilgili net bilgiler gelirse çok iyi olur.
  • 01-09-2010, 14:21:21
    #66
    Arkadaşlar İnternet şubesi üzerinden havale ve efty ücret almayan bir banka varsa yazar mısınız ? konuya da eklenirse iyi olur.
  • 01-09-2010, 14:28:06
    #67
    Garanti şu an
    havale: 0,90
    EFT: 2.50
    dün birkaç işlem yapmıştım.
  • 01-09-2010, 14:34:21
    #68
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bank asya havale ve eft lerden ücret almaya başladı. bilginize

    Önümüzdeki hafta çıkıp kapatıcam biara bende yeni gördüm sitesinde,doğru dürüst atmsi yok birde üstüne bu olay gözümde yerini yok etti


    Yeni alternatifler aramak gerekir ama bu konuda güncel değil havale eft ücretsiz olan bankalar hangileri arkadaşlar kullananlar yazsın sadece.Yoksa işbankla devam edeceğim enazından işcepten bedava.
  • 01-09-2010, 14:34:48
    #69
    rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti şu an
    havale: 0,90
    EFT: 2.50
    dün birkaç işlem yapmıştım.
    Teşekkür ederim. Verdiğin bilgiler doğrultusunda konuyu güncelledim.
  • 01-09-2010, 14:37:03
    #70
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önümüzdeki hafta çıkıp kapatıcam biara bende yeni gördüm sitesinde,doğru dürüst atmsi yok birde üstüne bu olay gözümde yerini yok etti


    Yeni alternatifler aramak gerekir ama bu konuda güncel değil havale eft ücretsiz olan bankalar hangileri arkadaşlar kullananlar yazsın sadece.Yoksa işbankla devam edeceğim enazından işcepten bedava.
    Konudaki hangi bankanın bilgisi güncel değilse söylediğinde düzeltirim.
  • 01-09-2010, 14:38:40
    #71
    Bank Asya kullanıyordum kapattırcam hesabımı gözümde bitti artık...
  • 01-09-2010, 14:39:45
    #72
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudaki hangi bankanın bilgisi güncel değilse söylediğinde düzeltirim.
    Şimdi düzeltmişsin bir kısmını sanırım teşekkürler.Yanlız burda çok az banka var burdakinin 2-3 katı banka vardır onlarıda ekleyelim.Bende alternatif arayıştayım da burda olmayıp sitesinden öğrendiğim olursa yazarım şu bankada şöyleymiş diye.