• 19-01-2007, 21:41:46
    #28
    r10 için birşey demiyorum fakat alexa da yükselmek basit.
  • 19-01-2007, 21:49:48
    #29
    yaw ne önemi var ki. bizim için anlam ifade eden şeyler sokaktaki adam için ne ifade ediyor ki. Sokaktaki adamdan kastettigim webmaster dışındaki internete giren kişiler

    millet bir siteye pagerankı yüksek yada alexarankı yüksek diye girmiyor ki
  • 20-01-2007, 01:15:39
    #30
    İE ile foruma girince zaten pc donuyor bişiler oluyor bi kaç arkadaşa sordum onlardada oluyormuş r10 sayesinde FireFox'a alıştım