• 17-01-2009, 21:37:28
    #10
    Başlat > Çalıştır > Gpedit.MSC

    bilgisayar yapılandırması - windows ayarları - güvenlik ayarları - yazılım kısıtlama ilkeleri - ek kurallar - sağ tuş yeni karma kural ekle - gözat - C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe sanırım asıl secilecek dosya msnmsgr.exe olacak. güvenlik düzeyi izin verilmeyen oluyor.
    açıklama bölümünede isterseniz neden iptal ettiğinizi de yazabiliyosunuz.

    ben bu sistemi daha once kullanıyordum ve açıklama bölümünede "system error" gibi bi şeyler yazıoyrdum , güzel bi şeydi.

    ama sizde dahil kimse açamıyor.
  • 17-01-2009, 22:25:29
    #11
    sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar benim bilgisayarımda bazı zamanlar giril msn de konuşayan arkadaşlar oluyor. bunu istemiyorum ama gelipde yüzüne de yiyemessin.
    şimdi bende msn bozmaya karar verdim. bunu önce saat ayarını borazak yaptım. düzelttiler. msn yi sildim yeniden kurdular.
    bunun etkin bir çözmü yok mu. bir kaç ayarla.
    şimdiden teşekkür ederim
    Dostum kusura bakma ama sen ne okulu mezunusun?
    Yazdıklarını biraz daha özenli yazssan veya cevapla demeden önce bir incelesen iyi olur. Türkçemizi ketletmeyelim lütfen!!!
  • 17-01-2009, 22:25:40
    #12
    teknoali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlat > Çalıştır > Gpedit.MSC

    bilgisayar yapılandırması - windows ayarları - güvenlik ayarları - yazılım kısıtlama ilkeleri - ek kurallar - sağ tuş yeni karma kural ekle - gözat - C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe sanırım asıl secilecek dosya msnmsgr.exe olacak. güvenlik düzeyi izin verilmeyen oluyor.
    açıklama bölümünede isterseniz neden iptal ettiğinizi de yazabiliyosunuz.

    ben bu sistemi daha once kullanıyordum ve açıklama bölümünede "system error" gibi bi şeyler yazıoyrdum , güzel bi şeydi.

    ama sizde dahil kimse açamıyor.
    + rep teşekkürler. başka pc de olduğum için deneyemedim. geçince bakarım.
  • 18-01-2009, 00:00:54
    #13
    rica ederim . rep için teşekürler.

    eğer karşı taraf çok fazla anlamıyorsa gercekten iyi bir çözüm hele bi de system error gibisinden bi şeyler yazınca tam bozuldu sanıyolar
  • 21-01-2009, 13:44:30
    #14
    teknoali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlat > Çalıştır > Gpedit.MSC

    bilgisayar yapılandırması - windows ayarları - güvenlik ayarları - yazılım kısıtlama ilkeleri - ek kurallar - sağ tuş yeni karma kural ekle - gözat - C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe sanırım asıl secilecek dosya msnmsgr.exe olacak. güvenlik düzeyi izin verilmeyen oluyor.
    açıklama bölümünede isterseniz neden iptal ettiğinizi de yazabiliyosunuz.

    ben bu sistemi daha once kullanıyordum ve açıklama bölümünede "system error" gibi bi şeyler yazıoyrdum , güzel bi şeydi.

    ama sizde dahil kimse açamıyor.
    şu anda denedim Gpedit.MSC windows tarafından bulunamıyor yazdı. sorun nerde acaba
  • 24-01-2009, 00:13:50
    #15
    işletim sistemi xp home ise bulamaz

    pro olması gerek sanırım.