sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar benim bilgisayarımda bazı zamanlar giril msn de konuşayan arkadaşlar oluyor. bunu istemiyorum ama gelipde yüzüne de yiyemessin.
şimdi bende msn bozmaya karar verdim. bunu önce saat ayarını borazak yaptım. düzelttiler. msn yi sildim yeniden kurdular.
bunun etkin bir çözmü yok mu. bir kaç ayarla.
şimdiden teşekkür ederim
Dostum kusura bakma ama sen ne okulu mezunusun?
Yazdıklarını biraz daha özenli yazssan veya cevapla demeden önce bir incelesen iyi olur. Türkçemizi ketletmeyelim lütfen!!!