• 17-01-2009, 12:22:57
    #1
    arkadaşlar benim bilgisayarım da bazı zamanlar girip msn de konuşan arkadaşlar oluyor. bunu istemiyorum ama gelip de yüzüne de diyemessin.

    şimdi bende msn bozmaya karar verdim. bunu önce saat ayarını borazak yaptım. düzelttiler. msn yi sildim yeniden kurdular.

    bunun etkin bir çözmü yok mu. bir kaç ayarla.

    şimdiden teşekkür ederim
  • 17-01-2009, 12:40:09
    #2
    msnin bağlantı ayarlarını değiştirebilirsin mesela sallama bir gerçekte bulunmasan dns adresi girersin msn bağlantı sorunu yüzünden açılmaz
  • 17-01-2009, 12:47:40
    #3
    internet bağlantılarında veya virus koruma programlarında bazen onaylı programlar bölümü olur sanırsam oradan msn bağlantısını engelleyebilirsin bence kesin çözüm olabilir. (nasıl yapıldığı hakkında tam bilgim yok sadece öneridir.)
  • 17-01-2009, 12:54:44
    #4
    AntiPorn programını indir.

    Kur msn'i yasakla hiçbirşekilde ulaşamaz. MSN'e tıklar msn otomatik direk kaybolur.

    Antiporn'dan msn'i açması için antiporn'un şifresini bilmek zorunda onuda sen belirleyeceğin için.

    Kesin çözüm.
  • 17-01-2009, 14:18:23
    #5
    hemen deneyim bi inşallar olur.
  • 17-01-2009, 19:08:48
    #6
    hocam bunu nededim ama sorun bildiğiniz gibi değil.

    o zaman programla bu sorunun yapıldığını anlıyorlar.

    benim amacım windowsdan bir ayar yaparak bunu nasıl engellerim.
  • 17-01-2009, 21:03:47
    #7
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    en kolay cozum yuzune soyle
  • 17-01-2009, 21:13:28
    #8
    Zone Alarm kurabilirsin, Zone Alarm ayarlarından Msn Messenger için blocked seçersin. Ayarlar kısmını şifrelersin, şifreyi de unuttum dersin
  • 17-01-2009, 21:20:26
    #9
    Geçen gün bir arkadaş geldi, dükkandayım; PC başında...
    "MSN bakabilir miyim" dedi; tamam dedim. Yana çekildim biraz, şifresini filan girdi; birileriyle konuşmak istedi. İzin vermedim, "önemli değilse oturamazsın, bu pc benim ekmek teknem ve ben çalışırken sen zevkin için kullanamazsın" dedim. Bir şey yapmıyorsun filan dedi ama internet cafenin yolunu gösterdim. Bir daha soramıyor artık...
    Alıştırmayacaksın arkadaşım maalesef, yüz bulan astarını istiyor...