Konu
msn bozmak
17-01-2009, 21:13:28
#8
yigits
Zone Alarm kurabilirsin, Zone Alarm ayarlarından Msn Messenger için blocked seçersin. Ayarlar kısmını şifrelersin, şifreyi de unuttum dersin