Konu
msn bozmak
18-01-2009, 00:00:54
#13
teknoali
rica ederim . rep için teşekürler.
eğer karşı taraf çok fazla anlamıyorsa gercekten iyi bir çözüm hele bi de system error gibisinden bi şeyler yazınca tam bozuldu sanıyolar