Kedi uzanamadığı ete mındar dermiş.
Cw lamersa Hacker kim ozaman ?Yada şöyle sorayım Scorpion sen kimsin ? Cw den kimi tanıyorsun bana 3 isim say TIM den susup oturayım.
Bukadar düşürmeyin kendinizi.Diğer forumlar gibi cw lamer cw lamer die bağırıp durmayın.
Cw bir piramittir.6 -7 kademeden oluşuyor.En alt kademenin yaptıgı amatörce aptallıkları genele vurmak yazıktır.çŞuan her isteyen cw ye rahatça uye olabılır.Ancak bu CW nın kendisi olma hakkına sahip vermez o şahısa.Cw de her kademenın kendıne ait gorevleri vardır.Çok konuşan adamlar ozaman kanıtlayın reel bilgi verip cw 'den şu adam şunu yaptı bu yuzden lamer toplulugudur.
Şuan Adını vermek istemediğim bir Tr BANKASININ güvenlik ağını oluşturan
Cw den bir abi ile sohbet imkanı bulmuştum.Gerçekten Amaçlarını neler yaptıklarını Ve neler yapabıleceklerini Çok iyi anladığım için burda Lamer diye bağıran ÇOK BİLMİŞ arkadaşları görünce İlla yazayım dedim.
Bi arkadaş msn den 2 yıldır cw yı takıp ettıgını lamer toplulugu oldugunu baştaki doktoray ın bıle lamer oldugundan bahsetti.Doktoray kim.Doktoray nasıl cw yı temsıl edıyor.Tım de yok doktoray.
Cw de tr de guvenlık anlmında bırcok ınsana ışık tutabılecek makale ve programlar var.Zaten bugune kadar hackledıklerı sıteler bellidir.Zonede detaylarıda verılmış.Çok fazla söze gerek yok.Burda cw ye lamer dıyen adamlar Vasıflarını ve nıcın lamer olduklarınıda belırtırlerse iyi olur.Aksi taktırde KOMIK DURUMA düşüyorlar.
CW iş başında
33
●3.322
- 15-12-2006, 00:37:56benim indexe karşı yorumlar ;
1.mesaj --- Abilerimin Gözlerinden Öperim
2.mesaj --- Allah razı olsun başarılar akıncılar
3.mesaj --- Tebrikler..
4.mesaj --- emeğinize saglık Allah c.c. yer ve yardımcınız olsun
5.mesaj --- hacklandıktan sonra site sahibi adres vermiş. ayrıca sanal operasyonun yanında bir gerçek operasyon istiyor bu şahıs sanırım ..
6.mesaj --- ee kuyruk acısı malum
elinize sağlık, ama it kuduzmuş ağzından salyalar akıyor gidipte kafasına sıkmak lazım aslında
7.mesaj --- AnißaL’in Dedigi Gißi Gidip Kafasına Sıqıcan Siteye Serefsizce ßi Mesaj ßıraqmis...
8.mesaj --- Ellerinize Sağlık AKINCILAR
9.mesaj --- yüreginize saglık kardeşlerim
Allah Yolunuzu Açık eylesin
Selametle
10.mesaj --- Kötü söz sahibinindir ama adam çok ağır konuşmuş.
11.mesaj --- Ne o teox akıncımı oldun
12.mesaj --- Tebrikler
Kuyruk yarası adamı vahşettül hayvan yapar
yorumlar bunlar.. allahın lamzorları kafaya sıkmayı sanal sanıyolar.. madem o kadar kolay açık adres verdim buyursunlar gelsinler.. bende gelsede biri kafama sıksa diyodum
bu olay mahkemeye kadar gidecek gibime geliyo
bu yorumları yapanlarında yaş ortalamasını tahmin ediyorum 12-13
- 15-12-2006, 00:39:11MisafirBu yorumları sende girip cw ye uye olup yazabılırsın.Oraya yorum yazan herkes cw yi temsıl etmıyor bırkez bunun farkına varın.MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2006, 00:46:14****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben oraya yazı yazanlar CW yi temsil ediyo demedim.. CW böyle şeylerle bi yere varamaz.. çoluk çocuk yuvası olmuş orası... CW nin bi forsu kalmadı artık... bunlar sanal alem delikanlısı açık adresimi verdim gelsinler bekliyorum.. daha önce hiç kimse kafama sıkmamıştı
bakalım nasıl oluyomuş kafaya sıkmak
- 15-12-2006, 00:46:24demesi kolay ama sonuçda sitesinde paylaşım yada illegal her halukarda bişey vardır yani eğer sitemde hiç illegal bişey yok diyosan ver yoksa sende suçlu duruma düşersin (hakim ***** lafından hiç hoşlanmaz)UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2006, 00:46:47Burada onları savunan tek kişi sensin? Bir bağın var onlarla galiba..****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2006, 00:47:45yerinde olsam yaparım, mahkemeye başvurmak ve ip sini buldurtmak, sonra emeğe saygısızlık edip hareketler yapmak ne demekmiş öğrensinler, Bende CW üyesiyim ama o forumda bir gün bir Türk sitesini hackledim diye başlık açmadımMuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçta orada emeğe karşı yapılan bir saygısızlık var web işleri bizim ekmek teknemiz ise kimsenin karışmasıda doğru değildir, ticari faliyet gösternler ve bölücü faliyetler gösterenler farklıdır, madem klavye delikanlılığı yapılacak bölücü faliyet gösteren sitelere yapılacak, elemanın biriside reel operasyon ve kafaya sıkmaktan bahsetmiş,site yönetimine yapılan en büyük yalakalık örneğini görüyorum orada madem yapabilecek gücünüz var adam açık adres vermiş gider yaparsınız ( sözüm meclisten dışarı) konuda tartışmalara engel olmak amacıyla kilitliyorum
bu olay mahkemeye kadar gidecek gibime geliyo