MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim indexe karşı yorumlar ;
1.mesaj --- Abilerimin Gözlerinden Öperim
2.mesaj --- Allah razı olsun başarılar akıncılar
3.mesaj --- Tebrikler..
4.mesaj --- emeğinize saglık Allah c.c. yer ve yardımcınız olsun
5.mesaj --- hacklandıktan sonra site sahibi adres vermiş. ayrıca sanal operasyonun yanında bir gerçek operasyon istiyor bu şahıs sanırım ..
6.mesaj --- ee kuyruk acısı malum
elinize sağlık, ama it kuduzmuş ağzından salyalar akıyor gidipte kafasına sıkmak lazım aslında
7.mesaj --- AnißaL’in Dedigi Gißi Gidip Kafasına Sıqıcan Siteye Serefsizce ßi Mesaj ßıraqmis...
8.mesaj --- Ellerinize Sağlık AKINCILAR
9.mesaj --- yüreginize saglık kardeşlerim
Allah Yolunuzu Açık eylesin
Selametle
10.mesaj --- Kötü söz sahibinindir ama adam çok ağır konuşmuş.
11.mesaj --- Ne o teox akıncımı oldun
12.mesaj --- Tebrikler
Kuyruk yarası adamı vahşettül hayvan yapar
yorumlar bunlar.. allahın lamzorları kafaya sıkmayı sanal sanıyolar.. madem o kadar kolay açık adres verdim buyursunlar gelsinler.. bende gelsede biri kafama sıksa diyodum bu olay mahkemeye kadar gidecek gibime geliyo bu yorumları yapanlarında yaş ortalamasını tahmin ediyorum 12-13
yerinde olsam yaparım, mahkemeye başvurmak ve ip sini buldurtmak, sonra emeğe saygısızlık edip hareketler yapmak ne demekmiş öğrensinler, Bende CW üyesiyim ama o forumda bir gün bir Türk sitesini hackledim diye başlık açmadım
Sonuçta orada emeğe karşı yapılan bir saygısızlık var web işleri bizim ekmek teknemiz ise kimsenin karışmasıda doğru değildir, ticari faliyet gösternler ve bölücü faliyetler gösterenler farklıdır, madem klavye delikanlılığı yapılacak bölücü faliyet gösteren sitelere yapılacak, elemanın biriside reel operasyon ve kafaya sıkmaktan bahsetmiş,site yönetimine yapılan en büyük yalakalık örneğini görüyorum orada madem yapabilecek gücünüz var adam açık adres vermiş gider yaparsınız ( sözüm meclisten dışarı) konuda tartışmalara engel olmak amacıyla kilitliyorum