benim indexe karşı yorumlar ;
1.mesaj --- Abilerimin Gözlerinden Öperim
2.mesaj --- Allah razı olsun başarılar akıncılar
3.mesaj --- Tebrikler..
4.mesaj --- emeğinize saglık Allah c.c. yer ve yardımcınız olsun
5.mesaj --- hacklandıktan sonra site sahibi adres vermiş. ayrıca sanal operasyonun yanında bir gerçek operasyon istiyor bu şahıs sanırım ..
6.mesaj --- ee kuyruk acısı malum
elinize sağlık, ama it kuduzmuş ağzından salyalar akıyor gidipte kafasına sıkmak lazım aslında
7.mesaj --- AnißaL’in Dedigi Gißi Gidip Kafasına Sıqıcan Siteye Serefsizce ßi Mesaj ßıraqmis...
8.mesaj --- Ellerinize Sağlık AKINCILAR
9.mesaj --- yüreginize saglık kardeşlerim
Allah Yolunuzu Açık eylesin
Selametle
10.mesaj --- Kötü söz sahibinindir ama adam çok ağır konuşmuş.
11.mesaj --- Ne o teox akıncımı oldun
12.mesaj --- Tebrikler
Kuyruk yarası adamı vahşettül hayvan yapar
yorumlar bunlar.. allahın lamzorları kafaya sıkmayı sanal sanıyolar.. madem o kadar kolay açık adres verdim buyursunlar gelsinler.. bende gelsede biri kafama sıksa diyodum

bu olay mahkemeye kadar gidecek gibime geliyo

bu yorumları yapanlarında yaş ortalamasını tahmin ediyorum 12-13