****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yorumları sende girip cw ye uye olup yazabılırsın.Oraya yorum yazan herkes cw yi temsıl etmıyor bırkez bunun farkına varın.

ben oraya yazı yazanlar CW yi temsil ediyo demedim.. CW böyle şeylerle bi yere varamaz.. çoluk çocuk yuvası olmuş orası... CW nin bi forsu kalmadı artık... bunlar sanal alem delikanlısı açık adresimi verdim gelsinler bekliyorum.. daha önce hiç kimse kafama sıkmamıştı bakalım nasıl oluyomuş kafaya sıkmak