benim indexe karşı yorumlar ;

1.mesaj --- Abilerimin Gözlerinden Öperim

2.mesaj --- Allah razı olsun başarılar akıncılar

3.mesaj --- Tebrikler..

4.mesaj --- emeğinize saglık Allah c.c. yer ve yardımcınız olsun

5.mesaj --- hacklandıktan sonra site sahibi adres vermiş. ayrıca sanal operasyonun yanında bir gerçek operasyon istiyor bu şahıs sanırım ..

6.mesaj --- ee kuyruk acısı malum

elinize sağlık, ama it kuduzmuş ağzından salyalar akıyor gidipte kafasına sıkmak lazım aslında

7.mesaj --- AnißaL’in Dedigi Gißi Gidip Kafasına Sıqıcan Siteye Serefsizce ßi Mesaj ßıraqmis...

8.mesaj --- Ellerinize Sağlık AKINCILAR

9.mesaj --- yüreginize saglık kardeşlerim
Allah Yolunuzu Açık eylesin
Selametle

10.mesaj --- Kötü söz sahibinindir ama adam çok ağır konuşmuş.

11.mesaj --- Ne o teox akıncımı oldun

12.mesaj --- Tebrikler
Kuyruk yarası adamı vahşettül hayvan yapar

yorumlar bunlar.. allahın lamzorları kafaya sıkmayı sanal sanıyolar.. madem o kadar kolay açık adres verdim buyursunlar gelsinler.. bende gelsede biri kafama sıksa diyodum bu olay mahkemeye kadar gidecek gibime geliyo bu yorumları yapanlarında yaş ortalamasını tahmin ediyorum 12-13