***** template kullansak ne olur?
11
●710
- 02-01-2009, 16:20:02saygısızlık yapmayı önemsemiyorsan fazla bi zararı olmazvalued adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2009, 16:41:45yorum yapma arkadışım ne için sorduğumu biliyormusun?CoLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2009, 17:00:39Eposta Aktivasyonu Gerekmektedüşüncelerini paylaşta bilelimvalued adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ kimsenin yorum yapmasına engel bir durum yok, istediğini yapar.
+ kimsenin yorum yapmasına engel bir durum yok, istediğini yapar.