• 02-01-2009, 13:02:24
    #1
    Evet hocalar rockettheme veya yootheme gibi sitelerin templatelerini w a r e z kullansak ne olur soruyorum
  • 02-01-2009, 15:38:18
    #2
    Saygisizlik olur.
  • 02-01-2009, 16:01:26
    #3
    saygısızlıktan başka ne olur sandbox a falan düşer yada şikayetle bişey olurmu?
  • 02-01-2009, 16:02:31
    #4
    sandbox kesinlikle olmaz o yuzden ama sikayette bir seyler olabilir.
  • 02-01-2009, 16:20:02
    #5
    valued adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saygısızlıktan başka ne olur sandbox a falan düşer yada şikayetle bişey olurmu?
    saygısızlık yapmayı önemsemiyorsan fazla bi zararı olmaz
  • 02-01-2009, 16:41:45
    #6
    CoLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saygısızlık yapmayı önemsemiyorsan fazla bi zararı olmaz
    yorum yapma arkadışım ne için sorduğumu biliyormusun?
  • 02-01-2009, 17:00:39
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    valued adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorum yapma arkadışım ne için sorduğumu biliyormusun?
    düşüncelerini paylaşta bilelim + kimsenin yorum yapmasına engel bir durum yok, istediğini yapar.
  • 02-01-2009, 17:07:38
    #8
    Cok kisi boyle kullaniyor zaten kimse de zararini gormemistir. Ama para verenler de var. Herkes emeginin karsiligini alabilmesi icin musaitsen para verip almalisin. Zarari sadece manevidir. Dogrudan sandbox gibi bir zarar vermez.
  • 02-01-2009, 17:08:33
    #9
    bi rakibim ***** kullanıyor o yüzden sordum. neyse konu uzuyor teşekkür ederim.