***** template kullansak ne olur? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
***** template kullansak ne olur?
11
●
710
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
***** template kullansak ne olur?
1
2
02-01-2009, 17:12:21
#10
MertWeb
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tavsiye etmem
02-01-2009, 17:20:41
#11
kurabiye adam
editleyip kullanırsan çok fazla prestij kaybı yaşamazsın, ama saygısızlık yine de olur tabi.
02-01-2009, 22:41:52
#12
saka
Platin üye
siteniz bir yere gelirse ve eğer birisi farkederse küçük düşersiniz.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler