Konu
***** template kullansak ne olur?
02-01-2009, 17:00:39
#7
DuZCe_
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
valued adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yorum yapma arkadışım ne için sorduğumu biliyormusun?
düşüncelerini paylaşta bilelim
+ kimsenin yorum yapmasına engel bir durum yok, istediğini yapar.