Cok kisi boyle kullaniyor zaten kimse de zararini gormemistir. Ama para verenler de var. Herkes emeginin karsiligini alabilmesi icin musaitsen para verip almalisin. Zarari sadece manevidir. Dogrudan sandbox gibi bir zarar vermez.