• 24-12-2008, 01:15:10
    #1
    arkadaşlar internetim 2-3 gündür acayip yavaş durumda. hele bugun internet sayfalarını açarken zorlanıyor bazen tamamen gidiyor. kağnı gibi oldu vallahi her seferinde telekoma kızıyorum. yurtdışı kablolarda sorun var biliyorum ama bu yavaşlığı başka yaşayan var mı?
  • 24-12-2008, 09:13:21
    #2
    evet bende de öyle ama şeyde çok şaşırdım link değişimi yapmak için konu açmaya çalışıyorum meğer rep puanım yokmuş o yüzden açamıyormuşum. 2 aydır r10 da takılıyorum hala rap veren yok

    internette baya yavaş evet.
  • 24-12-2008, 18:01:40
    #3
    yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar internetim 2-3 gündür acayip yavaş durumda. hele bugun internet sayfalarını açarken zorlanıyor bazen tamamen gidiyor. kağnı gibi oldu vallahi her seferinde telekoma kızıyorum. yurtdışı kablolarda sorun var biliyorum ama bu yavaşlığı başka yaşayan var mı?
    internet yavaş değil godaddy yavaş. ben bir kaç gün önce alcaktım felekat yavaş olduğu için almadım.
  • 24-12-2008, 18:08:08
    #4
    Yaklaşık 1 haftadır delirtecek... 2KB ile download yapıyordum... Bugün nispeten daha iyi...
  • 24-12-2008, 18:09:51
    #5
    Bu sorun kablolardan mı meydana geliyor-muş?
  • 24-12-2008, 19:21:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Avatarımı incelemeni tavsiye ederim.

    Normal şeyler bunlar. Türkiyenin belirli bölgelerinde Kar yağışı başladı ve Türkiyenin BERBAT Alt yapısı ve hatlarından dolayı yurt dışı yurt içi internet başlantılarında sorun yaşanır.

    Kış geldi hoşgeldi Ama bununla birlikte dertlerde geldi..

    Bir kez daha yineliyorum. Avatarıma dikkatle inceleyin
  • 24-12-2008, 19:23:23
    #7
    Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avatarımı incelemeni tavsiye ederim.

    Normal şeyler bunlar. Türkiyenin belirli bölgelerinde Kar yağışı başladı ve Türkiyenin BERBAT Alt yapısı ve hatlarından dolayı yurt dışı yurt içi internet başlantılarında sorun yaşanır.

    Kış geldi hoşgeldi Ama bununla birlikte dertlerde geldi..

    Bir kez daha yineliyorum. Avatarıma dikkatle inceleyin
    avatarından dolayı banlanabilirsin bu şekilde küfür - hakaret içeren avatarlar kullanmak forum kurallarına göre yasak.
  • 24-12-2008, 22:12:45
    #8
    Orta Asya'yı dünyaya bağlayan dört ana kablodan üç tanesi kopunca, hem internet hem de telefon bağlantıları risk altına girdi. Süveyş Kanalı boyunca giden kabloların Mısır civarında parçalandığı belirtiliyor. Yabancı kaynaklara göre Hindistan'da internet trafiği şimdiden %65 oranında kesintiye uğramış durumda. Pakistan ve Suudi Arabistan da olaydan etkilendi.

    Alıntı: Shiftdelete.net