evet bende de öyle ama şeyde çok şaşırdım link değişimi yapmak için konu açmaya çalışıyorum meğer rep puanım yokmuş o yüzden açamıyormuşum. 2 aydır r10 da takılıyorum hala rap veren yok

internette baya yavaş evet.