arkadaşlar internetim 2-3 gündür acayip yavaş durumda. hele bugun internet sayfalarını açarken zorlanıyor bazen tamamen gidiyor. kağnı gibi oldu vallahi her seferinde telekoma kızıyorum. yurtdışı kablolarda sorun var biliyorum ama bu yavaşlığı başka yaşayan var mı?