yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar internetim 2-3 gündür acayip yavaş durumda. hele bugun internet sayfalarını açarken zorlanıyor bazen tamamen gidiyor. kağnı gibi oldu vallahi her seferinde telekoma kızıyorum. yurtdışı kablolarda sorun var biliyorum ama bu yavaşlığı başka yaşayan var mı?
internet yavaş değil godaddy yavaş. ben bir kaç gün önce alcaktım felekat yavaş olduğu için almadım.