• 05-04-2021, 00:32:52
    #1
    Arkadaşlar 1 saattir composerin ne olduğunu anlamaya çalışıyorum. Vds'i bir şekilde alırım lakin flarumu composer ile kurmak gerekiyormuş. Composer'i bilgisayara yüklemeye çalıştım beceremedim. Sunucu bilgim de sıfır. Bana koçluk yapabilecek var mı?
  • 05-04-2021, 00:33:45
    #2
    Hosting de kurabilirsiniz.


    https://www.youtube.com/watch?v=RdRipp_fP_0
  • 05-04-2021, 00:36:53
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hosting de kurabilirsiniz.


    https://www.youtube.com/watch?v=RdRipp_fP_0
    bunu daha evvel denedim ama genellikle sıkıntı çıkarıyor ve çözümü olmuyor. Her şeyi baştan kurmak gerekiyor. Bildiğim kadarıyla shh ile çözüm bulunabiliyor.
  • 05-04-2021, 00:45:03
    #4
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu daha evvel denedim ama genellikle sıkıntı çıkarıyor ve çözümü olmuyor. Her şeyi baştan kurmak gerekiyor. Bildiğim kadarıyla shh ile çözüm bulunabiliyor.
    Son zamanlar da denemediğim için bir şey diyemem. SSH ile daha önce sunucu üzerinde herhangi bir işlem yapmadım bir şey dersem yalan olur. Hostinger web hostinglerin de ssh erişimi veriyordu ek olarak bunu söyleyebilirim.
  • 05-04-2021, 00:49:28
    #5
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 1 saattir composerin ne olduğunu anlamaya çalışıyorum. Vds'i bir şekilde alırım lakin flarumu composer ile kurmak gerekiyormuş. Composer'i bilgisayara yüklemeye çalıştım beceremedim. Sunucu bilgim de sıfır. Bana koçluk yapabilecek var mı?
    Merhaba depresanz,

    Composer sunucunuza / hosting hizmetinize kurulur. Bu konuda vds aldığınız yerden rica eder iseniz kuracaklardır.

    İyi çalışmalar.
  • 05-04-2021, 01:21:51
    #6
    CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba depresanz,

    Composer sunucunuza / hosting hizmetinize kurulur. Bu konuda vds aldığınız yerden rica eder iseniz kuracaklardır.

    İyi çalışmalar.
    Danıştığım temsilcinin composerle ilgili bilgisi yoktu.
  • 09-04-2021, 15:36:58
    #7
    https://r10.net/flarum kategorisinde actigim konulara bakabilirsiniz.

    https://www.r10.net/flarum/2660386-u...-kurulumu.html
    Ubuntu ışletim sistemi yüklü sanal sunucuya kurulumu bu konuda anlattim
  • 09-04-2021, 16:25:52
    #8
    poyrazdursuncan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://r10.net/flarum kategorisinde actigim konulara bakabilirsiniz.

    https://www.r10.net/flarum/2660386-u...-kurulumu.html
    Ubuntu ışletim sistemi yüklü sanal sunucuya kurulumu bu konuda anlattim
    hocam ben bu işten vazgeçtim çünkü vds paketlere extradan cpanel lisansı ve litespeed parası ödeniyormuş. bunu bilmediğimden dolayı vazgeçtim. belki hosta yüklerim.
  • 09-04-2021, 16:45:56
    #9
    Flarum u kullanmak için sanal sunucunuza;
    web sunucu olarak nginx,
    yüklemeniz yeterlidir. Nginx ücretsizdir. Litespeed ise ücretlidir.
    Sanal sunucunuza yönetim paneli kurmanıza gerek yoktur. cpanel, plesk gibi panelleri kullanmak yerine her şeyi komut satırı üzerinden yapabilirsiniz.