Arkadaşlar 1 saattir composerin ne olduğunu anlamaya çalışıyorum. Vds'i bir şekilde alırım lakin flarumu composer ile kurmak gerekiyormuş. Composer'i bilgisayara yüklemeye çalıştım beceremedim. Sunucu bilgim de sıfır. Bana koçluk yapabilecek var mı?
Merhaba depresanz,
Composer sunucunuza / hosting hizmetinize kurulur. Bu konuda vds aldığınız yerden rica eder iseniz kuracaklardır.
İyi çalışmalar.