Arkadaşlar 1 saattir composerin ne olduğunu anlamaya çalışıyorum. Vds'i bir şekilde alırım lakin flarumu composer ile kurmak gerekiyormuş. Composer'i bilgisayara yüklemeye çalıştım beceremedim. Sunucu bilgim de sıfır. Bana koçluk yapabilecek var mı?