Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben sıteyı bır çok aramada gorebılıyorum
r10 u rakıp almalarının ne gıbı bır yanlışlık olduğunu anlayamadım gazete, komedi sıtesınımı rakıp alacak kendıne tabııkı diğer webmaster forumunu rakıp alacak bıraz alaycı bır konu olarak açmanız bence yanlış olmuş,
o Foruma gecenlerde baktım o forumun mısyonu daha çok acemılere yadım etmek gıbı duruyor, R10 da daha çok ticaret alt yapısına dayalı ...