• 12-12-2008, 01:54:24
    #19
    bu ne ya acaba hotmail facebook 'a ne kadar para veriyorlar
  • 12-12-2008, 01:57:52
    #20
    ws adminlerinden birisi arkadaşım güzel fikirler ile yola çıkmışlardı. Şuan baya değişmiş site. Hit çekmek için konu açar hale gelmişler. Ama rekabet iyidir
  • 12-12-2008, 07:44:05
    #21
    gelipte dünyadaki en ünlü siteleri tanıtıyorlar
    amaç fazladan index+aramalarda fazladan hit almak

    umarım böyle devam etmezler...
  • 12-12-2008, 10:04:06
    #22
    ilgin bir durum.Ama rekabet olmalı bence
  • 12-12-2008, 10:15:31
    #23
    İçeriğimizi alabilirler ama ruhumuzu asla
  • 12-12-2008, 10:22:27
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben sıteyı bır çok aramada gorebılıyorum
    r10 u rakıp almalarının ne gıbı bır yanlışlık olduğunu anlayamadım gazete, komedi sıtesınımı rakıp alacak kendıne tabııkı diğer webmaster forumunu rakıp alacak bıraz alaycı bır konu olarak açmanız bence yanlış olmuş,
    o Foruma gecenlerde baktım o forumun mısyonu daha çok acemılere yadım etmek gıbı duruyor, R10 da daha çok ticaret alt yapısına dayalı ...
  • 12-12-2008, 10:30:06
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ben r10u geçebileceklerini sanmıyorum. O siteyede üyeyim çok fazla iyi değil,cevaplar r10daki kadar hızlı gelmiyor.r10u geçlemeri için 40 fırın ekmek yemeleri gerek
  • 12-12-2008, 10:44:32
    #26
    Üyeliği durduruldu
    geçerler tabi
  • 12-12-2008, 10:48:58
    #27
    girişte eleman karşılıyor, ne güzel