o sitede bir süre görev yaptım, burası daha profesyonel bir site fakat webmastersitesi.com acemiler için aslında gayet hoş bir site.. Ben yanlış anlaşıldığımdan dolayı görevi bırakmıştım. Günden güne de iyiye gidiyor, R10 ile arasındaki fark aradaki uzun yıllar olabilirmi?