• 11-12-2008, 17:30:52
    #1
    merhaba arkadaşlar internetde gezerken bu konu dikkatimi çekti paylaşmak istedim
    umarım sorun olmaz...



    gördügünüz üzere bu resim webmastersitesi.com adminlerinin çektigi bir resimdir.

    ve r10.net i rakip olarak gördügü ortada.
    bazı üyeleride r10 u sollayacagını idaa ediyorlar...



    SON BOMBA....
    adminin açtıgı konulara dikkat...web site tanıtıyorlar

  • 11-12-2008, 17:34:42
    #2
    iddaa etmekle kalsınlar
  • 11-12-2008, 17:35:26
    #3
    Rekabet kaliteyi getirir
    Normal bişi...
  • 11-12-2008, 17:36:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    rekabet güzeldir.
  • 11-12-2008, 17:37:36
    #5
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Katılıyorum ErdeM sadece bir iddaa söz konusu..

    Herkesin misyonu bellidir..
  • 11-12-2008, 17:38:12
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rekabet iyidir iyi herkes rekabette zaten kaliteli yapan kazanır
  • 11-12-2008, 17:38:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kalitesizliği aşağıdaki text linklerden anlaşılıyor zaten.
  • 11-12-2008, 17:41:15
    #8
    rüya görmek güzeldir.
  • 11-12-2008, 17:56:58
    #9
    son olarak düzenleme yaptım ve
    web site tanıtım bölümünde gördüklerim beni çok şaşırttı

    youtube msn yahoo yu tanıtıyorlar :