Konu
r10 u rakip almışlar
12-12-2008, 01:57:52
#20
CND
ws adminlerinden birisi arkadaşım
güzel fikirler ile yola çıkmışlardı. Şuan baya değişmiş site. Hit çekmek için konu açar hale gelmişler. Ama rekabet iyidir