• 10-02-2021, 17:59:18
    #1
    Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

    Daha önce UI/UX tasarımlar yaptım ama hiç R10'da paylaşmadım ara ara UI/UX tasarımlarımı paylaşıp düşüncelerinizi almak istiyorum.
    Öncesinde SoundCloud için UI Re Design yapmıştım. Sizce nasıl olmuş?

    Tasarım: https://www.behance.net/gallery/1000...ud-UI-Redesign

    Şimdiden güzel yorumlarınız için teşekkür ederim
  • 10-02-2021, 18:05:12
    #2
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

    Daha önce UI/UX tasarımlar yaptım ama hiç R10'da paylaşmadım ara ara UI/UX tasarımlarımı paylaşıp düşüncelerinizi almak istiyorum.
    Öncesinde SoundCloud için UI Re Design yapmıştım. Sizce nasıl olmuş?

    Tasarım: https://www.behance.net/gallery/1000...ud-UI-Redesign

    Şimdiden güzel yorumlarınız için teşekkür ederim
    Gayet iyi başarılar dilerim
  • 10-02-2021, 18:07:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Beğendim gayet şık. Fakat bu söylediklerimi lütfen olumlu bir eleştiri olarak alın. Diğer tasarımlarınızı görmeden bu tasarım üzerinden yorumluyorum. Biraz sade kalmış ve çok klasik bir tasarım. Tavsiyem daha renkli (abartmayacak şekilde) tasarımlar yapmanız. Turuncu renk yerine daha canlı renkler kullanabilirsiniz mesela. Dediğim gibi amacım sizin farketmenizi sağlamak gayet güzel fakat gelişmesi lazım. Bir tasarımcı gözüyle söylüyorum bunları. İyi çalışmalar.
  • 10-02-2021, 18:09:21
    #4
    Senato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beğendim gayet şık. Fakat bu söylediklerimi lütfen olumlu bir eleştiri olarak alın. Diğer tasarımlarınızı görmeden bu tasarım üzerinden yorumluyorum. Biraz sade kalmış ve çok klasik bir tasarım. Tavsiyem daha renkli (abartmayacak şekilde) tasarımlar yapmanız. Turuncu renk yerine daha canlı renkler kullanabilirsiniz mesela. Dediğim gibi amacım sizin farketmenizi sağlamak gayet güzel fakat gelişmesi lazım. Bir tasarımcı gözüyle söylüyorum bunları. İyi çalışmalar.
    Güzel yorumunuz için çok çok teşekkür ederim hocam