eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

Daha önce UI/UX tasarımlar yaptım ama hiç R10'da paylaşmadım ara ara UI/UX tasarımlarımı paylaşıp düşüncelerinizi almak istiyorum.
Öncesinde SoundCloud için UI Re Design yapmıştım. Sizce nasıl olmuş?

Tasarım: https://www.behance.net/gallery/1000...ud-UI-Redesign

Şimdiden güzel yorumlarınız için teşekkür ederim
Gayet iyi başarılar dilerim