Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.
Daha önce UI/UX tasarımlar yaptım ama hiç R10'da paylaşmadım

ara ara UI/UX tasarımlarımı paylaşıp düşüncelerinizi almak istiyorum.
Öncesinde SoundCloud için UI Re Design yapmıştım. Sizce nasıl olmuş?
Tasarım:
https://www.behance.net/gallery/1000...ud-UI-Redesign
Şimdiden güzel yorumlarınız için teşekkür ederim