Beğendim gayet şık. Fakat bu söylediklerimi lütfen olumlu bir eleştiri olarak alın. Diğer tasarımlarınızı görmeden bu tasarım üzerinden yorumluyorum. Biraz sade kalmış ve çok klasik bir tasarım. Tavsiyem daha renkli (abartmayacak şekilde) tasarımlar yapmanız. Turuncu renk yerine daha canlı renkler kullanabilirsiniz mesela. Dediğim gibi amacım sizin farketmenizi sağlamak gayet güzel fakat gelişmesi lazım. Bir tasarımcı gözüyle söylüyorum bunları. İyi çalışmalar.
Güzel yorumunuz için çok çok teşekkür ederim hocam