• 22-11-2006, 00:31:01
    #1
    Uzun zamandır forumda olan arkadaslar daha önce benım bır casıno fırması ıle olan tartısmama sahıt olmustur.Sonuc haklılıgım ıle ödemememı yollamıslardı

    Sabıt reklam anlasması yaptıgımız casıno 3 aylık reklam ödememi yapmıyordu gerekce ıse umduklarını bulamamıslar yeterınce kazanamamıslar,Her neyse bu benım sorunum degıldı ve buraya yazdıktan sonra Ödememı yaptılar neden mı cunku haklıydım ve webmaster dayanısmasından korktular.

    Affılatem devam edıyordu ancak ödemem gelmedı,Yetkılıye sordugumda ıse sıtemde kopya ıcerık kullandıgımı soyledıler bundan dolayı affılatemı odemeyeceklermıs

    Åžimdi burdan soruyorum bu aciz sirkete

    *Bana 3 aylık reklam verırken o zaman ıcerıgım kopya degılmıydı(siteyı hıc guncellemedım actıgım gıbı duruyoro zaman neden övgü vardı)

    *Bırının sıkayet ettıgını soyluyorsunuz,siz kımsınız kı yargısız ınsaf yapıyorsunuz bana soylemeden fıkrımı almadan kazancıma el koyuyorsunuz hesabınız ödenmez dıyorsunuz,her sıkayete hesap mı kapatıyorsunuz yada ömür boyu affılate dıye bızlerı kandırıyorsunuz yoksa bu affılatelerımızı 3 ayda ıptal ıcın bır bahane mı

    *Sıkayet edılen yerler dedıgınız bölüm oyun tarıflerıdır,acaba farklı olması gereklı dedıgınız ıcın craps futbol topuyla oynanan bır oyundur yazıp bellı baslı kurallarını baska turlu mu yazmam gerekıyor

    *Spam içerik olursa affılatenız ıptal olur dedınız,öncelıkkle sıtemde 1 tane spam yok,olsa da sıze ne,sonucta casınoya uye olup programı ındırmek kısılerın ınsıyatıfınde istedıgın kadar spam yap sen,burda da affılate ıptal ıcın bur bahane yolu goruyorum,sonucta savunma sansımızda yok hakımde sızsınız savcı da sız degıl mı

    *Reklam verırken ballandıra ballandıra övdüğünüz site simdi kopyamı oldu,nerde süper tasarım süper site dıyordunuz,yaptıgınız yanlısı herkese duyurdum dıye bunlar yapılıyor farkındayım ama 3-5 kurus ıcın yaptıklarınızı duyurmayacagımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz

    *Benden habersızce ve bır sıkayet geldı ondan hesabınız odenmeyecek dersenız,ben o hes apta degısıklık yapılmadıgınada ınanmam artık.bunu yapan hesaplarda da oynar,rakamlarda da oynar


    Ne olursa olsun hakkımı yedırmem,susup oturmam,Burdan yine dıyorum 3-5 kurusa tenezul edecek,webmaster hakkı yıyecek kadar aciz bır fırmasınız,ki cogu ınsan webmasterlık yaparak gecımını saglıyor,webmasterların nasıl calıstıgını uykusuz geceler gecırdıgınız saatler boyu pc basında calıstıgını en ıyı ben bılırım.

    Ödeme yapmamak için cesıtlı bahaneler ortaya atıyordunuz,Gecen atısmada da konusuyordunuz madem haklıydınız sonradan neden yolladınız reklam ucretını

    Sızın dısınızda onlarca fırmayla calısyorum sizinki kadar eviren cevıren kıvıran bır fırma gormedım daha ılk tartısmamızda dedıgım gıbı DOLANDIRICISINIZ ıkıncı kez yaparak dusuncelerımde ne kadar haklı oldugum ortaya cıktı.

    wagerjuntion.com a ait Kıngsolomons casıno--kspoker.com fırmalarını kınıyorum..Calıstıgınız fırmlara dıkkat edın
  • 22-11-2006, 00:44:12
    #2
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aranızdaki problemi bilemem fakat Deniz hanımla konustuk biraz. Kopya içerik yüzünden bir arkadaşımda uyarı aldı ve içeriği Deniz hanımın yardımlarıyla değiştirmesi ile birlikte hesabı askıya alınmaktan kurtuldu. 7-8 aydır wagerjunction'un markaları olan king solomons casino ve king solomons poker'den ödemeler almaktayım. Şahsen memnunum ben açıkcası ve dediğim gibi aranızdaki problemin ayrıntılarını bilmediğimden dolayı yorum yapmıyorum.
    Daha nasıl yorum yapacaksın Mrmanson,saglam lobıcısınsıtem kopya ıcerıkmıs pıyasadakı tum casıno sıtelerını ınceledım hepsı bırbırının aynısı benımkı cok cok daha farklı ben dırek casıno yetkılılerınden ızın alıp casıno bılgılerını kullanıyorum zaten ılk zamanlar denız de soyluyordu.Bunlar alavera dalavera benden uyarması emegınızı cöpe atmayın
  • 22-11-2006, 00:51:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ferdicoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha nasıl yorum yapacaksın Mrmanson,saglam lobıcısınsıtem kopya ıcerıkmıs pıyasadakı tum casıno sıtelerını ınceledım hepsı bırbırının aynısı benımkı cok cok daha farklı ben dırek casıno yetkılılerınden ızın alıp casıno bılgılerını kullanıyorum zaten ılk zamanlar denız de soyluyordu.Bunlar alavera dalavera benden uyarması emegınızı cöpe atmayın
    ferdi burada eskilerdendir o hakkını kimseye yedirmez arkandayım arkadaşım
  • 22-11-2006, 01:40:45
    #4
    Casey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ferdi burada eskilerdendir o hakkını kimseye yedirmez arkandayım arkadaşım
    eyvallah dostum
    Haksızlıga gelemem benım basıma geldı baska arkadasımızın basına gelmesın
  • 22-11-2006, 02:37:31
    #5
    Misafir
    Peki ferdi niye sadece senin başına geliyor bu
  • 22-11-2006, 03:50:53
    #6
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ferdi niye sadece senin başına geliyor bu
    Yada nıye sadece bu fırmayla dıye de sorabılırız degıl mı? O zaman daha mantıklı olur.Dedıgım gıbı bır suru fırma var calıstıgım bunlar kadar acızını gormedım herseye bır bahanelerı var.Sunu da soylemek ısterım ıcerde kalan para 90 dolar gıbı ufak bır mıktar,amacım para degıl sızın basınıza gelmemesı

    Ben acıklamamı yazdım.Bır tane yanlıs varsa duzeltsınler.Bana denılen su sıtenızı bırısı sıkayet etmıs oyun nasıl oynanır bolumundekı acıklamalar kopyaymıs o yuzden affılatenızı odemıcez(mahkeme bıle savunmayı alıyor da sız kım oluyorsunuz kafanıza gore hesabı kapatıyorsunuz,affılate guven ısıdır bu hareketlere mı guvenecegız bız) ve bunu banada demıyorlar ben odeme 1 ay gecıkınce sordum aldıgım cevap bu
  • 22-11-2006, 03:52:51
    #7
    Bu arada calıstıgım tum fırmaların marketıng bolumlerı ıle bırebır telefon yada msnden gorusurum ve hepsıyle ıyı anlasırım

    Ayrıca nıye sadece senın basına demıssın forumda benım tanıdıgım cok kısı var sponsorlardan hakettıgını alamayan
  • 22-11-2006, 11:21:25
    #8
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseye lobi yaptığım falan yok,eğer öyle olsa çok daha farklı şeyler yazardım. Sadece aylardır emeğimizin karsılıgını sekteye uğratmadan ödeyen bir firmanın karalandığını görünce görüşlerimi yazmak istedim.
    Piyasada ki bütün siteler birbirinin aynısı neredeyse diyorsun,fakat ben hiç göremiyorum nedense. Çünkü benim calıstıgım bütün casino sirketleri bu konuda çok katı. Şikayet gittiği an mail atıp uyarıyorlar,eğer uyarıya kulak asılmazsa hesabı donduruyorlar. Bu sadece wagerjunction'da değil,herkesin iyi bileceği affiliatelounge'de de durum böyle.
    Bir de hazır buradayken bir şey sormak istiyorum daha önce aklıma takılan,casinolar.net'te ki slot nerede ve nasıl oynanır rulet nerede ve nasıl oynanır menü isimlerini nereden esinlendin
    Bunda esınlenecek bır durum mu var sence menulerede mudahale edılsın artık
    Anamenu yu nerden esınlendın vs.

    yabancı tum casıno sıtelerıne bak Where and how is BlackJack played? gıbı yazıyor zaten.Komık bunlar komık sıtemde bırkac kaynak kullandıgım yer var onlarıda belırttım maıl attım zaten sahıplerıne.Ayrıca bazı oyunlar hakkında bu kadar derın bır bılgıye sahıp degıldım bırazını yabancı bır sıteden cevırı yaparak ogrendım istersen adresı pmleyebılırım ama kesınlıkle aynı degıl sadece ogrenme ve arastırma amaclı yaptım,kendı yorumumla yazdım
  • 22-11-2006, 11:29:50
    #9
    Dostum kavga gürültü ilk ödemeni aldıktan sonra keşke firmayla çalışmayı bıraksaydın.