• 22-11-2006, 11:30:16
    #10
    affiliatelounge ve casinopartners ı kesınlıle tavsıye edıyorum hıc olmazsa ılgılenıyorlar ve profesyonel kuruluslar,bu tur bahaneler Hatta casınopartnersten destek bıle aldım sıtedekı resımler ıcın ama bunu baska bır fırma hesap kapama bahanesı olarak kullanıyor

    *Bırde sunu soylemek ıstıyorum karalama demıssın yakıstıramadım sana,ben basıma gelenı yazdım,yapılanı ve bana soylenenı yazdım farklı bır ıftıra veya karalama goruyorsan soyle

    *Sen onların saglam lobısı var dedıgın ıcın esprı olarak yazdım alınma hemen
  • 22-11-2006, 11:35:01
    #11
    CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum kavga gürültü ilk ödemeni aldıktan sonra keşke firmayla çalışmayı bıraksaydın.
    Yaa zetn bıraktım ama bu affılate yaa devam edıyor.Normalde kazandırdıgın uyelerden yuzde olarak komısyon alırsın ama bunlar onu habersız ıptal edıyor.Icındekı para onemlı degıl dedıgım gıbı zaten ufak bır meblag amac sadece yapılanı yazayım kı ak koyun kara koyun cıksın
  • 22-11-2006, 11:36:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    koskoca firma 3 katçı çıktı haa webmaster ın gece günüz uğraşları boşa gitti ? yazık firmayı kara listeye ekleyek casino cu dan zaten hayır gelmez ki bence
  • 22-11-2006, 22:25:53
    #13
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi sitemde 1 yıldır öyle oldugu için yazdım onu. Sitende çalıntı içerik gördüm demedim,kurcalamadımda siteyi zaten. Diyorum ya aranızdaki mevzu benden bağımsız olaya fransızım ben sadece dışarıdan nasıl gözüktüğünü söylüyorum. Ne sana bi art niyetim var ne karşı tarafa. Her zaman haklı olan hakkını alır umarım, ben bunu savunurum.
    Bu konudada gerçek haklı kim ise umarım bu işin sonu onun istediği gibi gider.
    Tesekkurler Mr Manson.Sen ve ya baskaları bu fırma ıle ıyı işler sorunsuz ısler yapmıs olabılırsınız keza aynı sekılde benım sorunsuz calıstıgım baska bır fırmayla da bırılerı sorun yasamıs olabılır.Bu sorunu buraya yazıyorum kı nelerle karsılasacagımızı onceden bılelım,ona gore hareket edelım