kendi sitemde 1 yıldır öyle oldugu için yazdım onu. Sitende çalıntı içerik gördüm demedim,kurcalamadımda siteyi zaten. Diyorum ya aranızdaki mevzu benden bağımsız olaya fransızım ben sadece dışarıdan nasıl gözüktüğünü söylüyorum. Ne sana bi art niyetim var ne karşı tarafa. Her zaman haklı olan hakkını alır umarım, ben bunu savunurum.
Bu konudada gerçek haklı kim ise umarım bu işin sonu onun istediği gibi gider.
Tesekkurler Mr Manson.Sen ve ya baskaları bu fırma ıle ıyı işler sorunsuz ısler yapmıs olabılırsınız keza aynı sekılde benım sorunsuz calıstıgım baska bır fırmayla da bırılerı sorun yasamıs olabılır.Bu sorunu buraya yazıyorum kı nelerle karsılasacagımızı onceden bılelım,ona gore hareket edelım