CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum kavga gürültü ilk ödemeni aldıktan sonra keşke firmayla çalışmayı bıraksaydın.
Yaa zetn bıraktım ama bu affılate yaa devam edıyor.Normalde kazandırdıgın uyelerden yuzde olarak komısyon alırsın ama bunlar onu habersız ıptal edıyor.Icındekı para onemlı degıl dedıgım gıbı zaten ufak bır meblag amac sadece yapılanı yazayım kı ak koyun kara koyun cıksın