ferdicoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha nasıl yorum yapacaksın Mrmanson,saglam lobıcısınsıtem kopya ıcerıkmıs pıyasadakı tum casıno sıtelerını ınceledım hepsı bırbırının aynısı benımkı cok cok daha farklı ben dırek casıno yetkılılerınden ızın alıp casıno bılgılerını kullanıyorum zaten ılk zamanlar denız de soyluyordu.Bunlar alavera dalavera benden uyarması emegınızı cöpe atmayın
ferdi burada eskilerdendir o hakkını kimseye yedirmez arkandayım arkadaşım