Bu arada calıstıgım tum fırmaların marketıng bolumlerı ıle bırebır telefon yada msnden gorusurum ve hepsıyle ıyı anlasırım

Ayrıca nıye sadece senın basına demıssın forumda benım tanıdıgım cok kısı var sponsorlardan hakettıgını alamayan