• 21-12-2020, 17:19:49
    #19
    kayamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, 1 Ay iadeli olduğu için iade ederim diye düşünüyorum menun kalmazsam
    Şuanada kadar kolaylıkla iade edebilen çok insan yok ama yine de sen bilirsin hocam Twitter sayfasını incelersen yığınla insan iptal edebilmek için firmaya yalvarıyor da iptal edemiyorlar
    Tabi son zamanlarda e-devlet'ten iptal etme olayları çıktı belki hızlandırırlar ama 1 hafta önce bir aboneliğimi iptal ettirmeme rağmen hala tarafıma bir dönüş yapmadılar.
  • 21-12-2020, 17:20:49
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Bu adamlara hiç bulaşma. 1 ay sonra senin önüne bir şey çıkarırlar. Sayfalarca anlaşma metni var.
  • 21-12-2020, 17:20:59
    #21
    puremoment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanada kadar kolaylıkla iade edebilen çok insan yok ama yine de sen bilirsin hocam Twitter sayfasını incelersen yığınla insan iptal edebilmek için firmaya yalvarıyor da iptal edemiyorlar
    Tabi son zamanlarda e-devlet'ten iptal etme olayları çıktı belki hızlandırırlar ama 1 hafta önce bir aboneliğimi iptal ettirmeme rağmen hala tarafıma bir dönüş yapmadılar.
    Hocam ciddi misiniz ya
  • 21-12-2020, 17:22:50
    #22
    İşte aylardır beklediğim konu vakti olanlara şöyle uzunca bir anlatayım: turknetten tam 4 seneyi aşkın süredir hizmet alıyorum. İlk başlarda o zaman ki kafa ile hızın yüksek olması fiyatın düşük olması ve en önemlisi taahhüt olmaması sebebiyle büyülenmiştim. Allah var 2.5-3 sene kadar da bi sıkıntı çekmedim. Çağrı hattında müşteri temsilcisi olmaması çok umurumda değildi zira zaten neredeyse hiç sorun yaşamıyor, yaşadığımda uygulamadan ticket bırakıyordum anında ilgileniyorlardı. Fakat son 1 senedir bana gerçek manada illallah ettirdi. Çok sık yaşanan kesintiler, bıraktığım ticketa 12 saat sonra yani sorun kendiliğinden çözüldüğünde "şimdi baktık sorun yok" şeklinde dönüşler.
    En büyük problemimi 80mbps aldığım hızımın bir anda 60a düşmesi ile yaşadım. Konu hakkında ticket oluşturdum ve yine 12 saat sonra "turk Telekom ekiplerince inceleme yapılması için bildirimde bulunduk" dediler. Bilen bilir ticket ekranında Türk Telekom iş emrini ve onların arıza tespitini görüntüleyebiliyorsunuz. 1 gün sonra bahsi geçen bildirim "KONTROL SAĞLANDI: SAHA ARIZASI OLDUĞU TESPİT EDİLDİ" şeklinde bir yazı belirdi. Bu yazıyı ben okur okumaz telefonum çaldı ve turknet musteri hizmetlerinden arandım. Telefondaki arkadaş bana arızanız incelendi sahada bir sorun yok dilerseniz dairenize kontrol için 100₺ karşılığında ekip gönderelim dendi. Ben kendilerine telefonda "ben bildirimi gördüm arıza sahadaymış. Dediğimde telefondaki arkadaşın bir an eli ayağına dolanıp kemküm ederek bana: başka bildirim de geldi onu sadece biz görüyoruz şeklinde yanıt aldım. Kendilerine daire de veya apartmanda bir sorun olamayacağını zira bir çivi bile çakılmadığını yaşanan 20mbps hız kaybının Telekom ekiplerince de siz kaynaklı olduğu belirlendi desem de inatla işi yokuşa sürdüler. Sorunum hala çözülmedi. Bir diğer ve kronik sorun ise şudur; turknet hemen her salı akşamı tüm türkiyede kesilir, telefonlarına ulaşılamaz veyahut sitelerine girilmez, kendilerinden hiç bi kanalda açıklama yapılmaz. 6 saat sonunda herşey düzelince destek kaydı bırakırsınız, ne oldu diye sorarsınız ve kaydı direkt silerler.
    Daha çok trajikomik bir çok olayım var ama açıkcası üşendim. Okuyan herkese tavsiyem uzak durun. Aynı paraya 24 mbps dsmart alın en azından film izlersiniz
  • 21-12-2020, 17:23:22
    #23
    Kuran'a el bile basarım bu konuda Türknet benim kırmızı çizgim. Son 1 yıldır çileden çıkardılar. Eskiden fan boyuydum ama ciddi anlamda art niyetli olmaya ve insanları dolandırmaya yöntelik tavır sergilemeye başladılar. Ayrıca yaşadığın teknik sorunlar ve karşında muhattap bulamamak da cabası.
  • 21-12-2020, 17:25:04
    #24
    Alıntı
    Hocam bir ay ücretsiz olduğu için 1 ay sonra para iadesi isterim. Nede olsa tahhütlü değil
    İlk ayın faturasını kestikten sonra 2.ay ücretsiz veriyorlar
  • 21-12-2020, 17:27:38
    #25
    Kayııt olurken kredi kartı bilgilerinizi verdiğinize dikkat edin. Hemen iptal olmazsa almadığınız hizmet için fatura ödemek var.
  • 21-12-2020, 17:29:19
    #26
    netspeed için kod verebilirim
  • 21-12-2020, 17:32:50
    #27
    torres_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte aylardır beklediğim konu vakti olanlara şöyle uzunca bir anlatayım: turknetten tam 4 seneyi aşkın süredir hizmet alıyorum. İlk başlarda o zaman ki kafa ile hızın yüksek olması fiyatın düşük olması ve en önemlisi taahhüt olmaması sebebiyle büyülenmiştim. Allah var 2.5-3 sene kadar da bi sıkıntı çekmedim. Çağrı hattında müşteri temsilcisi olmaması çok umurumda değildi zira zaten neredeyse hiç sorun yaşamıyor, yaşadığımda uygulamadan ticket bırakıyordum anında ilgileniyorlardı. Fakat son 1 senedir bana gerçek manada illallah ettirdi. Çok sık yaşanan kesintiler, bıraktığım ticketa 12 saat sonra yani sorun kendiliğinden çözüldüğünde "şimdi baktık sorun yok" şeklinde dönüşler.
    En büyük problemimi 80mbps aldığım hızımın bir anda 60a düşmesi ile yaşadım. Konu hakkında ticket oluşturdum ve yine 12 saat sonra "turk Telekom ekiplerince inceleme yapılması için bildirimde bulunduk" dediler. Bilen bilir ticket ekranında Türk Telekom iş emrini ve onların arıza tespitini görüntüleyebiliyorsunuz. 1 gün sonra bahsi geçen bildirim "KONTROL SAĞLANDI: SAHA ARIZASI OLDUĞU TESPİT EDİLDİ" şeklinde bir yazı belirdi. Bu yazıyı ben okur okumaz telefonum çaldı ve turknet musteri hizmetlerinden arandım. Telefondaki arkadaş bana arızanız incelendi sahada bir sorun yok dilerseniz dairenize kontrol için 100₺ karşılığında ekip gönderelim dendi. Ben kendilerine telefonda "ben bildirimi gördüm arıza sahadaymış. Dediğimde telefondaki arkadaşın bir an eli ayağına dolanıp kemküm ederek bana: başka bildirim de geldi onu sadece biz görüyoruz şeklinde yanıt aldım. Kendilerine daire de veya apartmanda bir sorun olamayacağını zira bir çivi bile çakılmadığını yaşanan 20mbps hız kaybının Telekom ekiplerince de siz kaynaklı olduğu belirlendi desem de inatla işi yokuşa sürdüler. Sorunum hala çözülmedi. Bir diğer ve kronik sorun ise şudur; turknet hemen her salı akşamı tüm türkiyede kesilir, telefonlarına ulaşılamaz veyahut sitelerine girilmez, kendilerinden hiç bi kanalda açıklama yapılmaz. 6 saat sonunda herşey düzelince destek kaydı bırakırsınız, ne oldu diye sorarsınız ve kaydı direkt silerler.
    Daha çok trajikomik bir çok olayım var ama açıkcası üşendim. Okuyan herkese tavsiyem uzak durun. Aynı paraya 24 mbps dsmart alın en azından film izlersiniz
    Hocam resmen aynaya bakıyor gibi hissettim. Aynı sorunları ve daha da fazlasını ben yaşadım. Hatta bazen acaba sadece bunlar bende mi oluyor diye düşünüyordum. Fakat sosyal medya hesaplarında aynı sorunu yaşayan birçok insan görünce rahatladım Yıllardır fanboyluğunu yaptığım bu leş firmanın bu kadar dibe batmasını ve davranışlarıyla kendini merdiven altı firması konumuna getirmesinden ötürü 3 aboneliğimi iptal ettirdim. İlk aboneliğimi 1 sene önce iptal ettirmeme rağmen 1 senedir beni faturayla ıvır zıvır saçma sebeplerle uğraştırdılar. Son aboneliğimi ise geçen hafta iptal ettirdim ve biliyorum ki bu son iptal işlemi ile birlikte yeni bir macera beni bekliyor Dolayısıyla bu aralar kendimi mental olarak bu aksiyona hazırlıyorum diyebilirim Çünkü biliyorum ki daha önce 2 defa yaptıkları gibi yine delirtecekler.
    Ayrıca ticket silme olayları, internetin gittiği anda tüm yetkililerin bir anda salağa yatma olayları türknetin meşhur taktiği Birde senin ticketlara 12 saat sonra cevap vermişler bence bu konuda memnun olman lazım çünkü benim çoğu tickletlarıma 15 gün sonra cevap veriyorlardı ve cevapta da süreçle ilgili kontroller yapılıyor gibi geçiştirici cevaplar veriliyordu Telefonla arayıp şöyle ağız dolusu küfür saydırasım geliyor ama karşımda da telesekreter var, allah affetsin direkt telesekretere yardırıyodum artık (dili olsa da konuşsa o telesekreter asdasfas)