Hocam, 1 Ay iadeli olduğu için iade ederim diye düşünüyorum menun kalmazsam
Şuanada kadar kolaylıkla iade edebilen çok insan yok ama yine de sen bilirsin hocam

Twitter sayfasını incelersen yığınla insan iptal edebilmek için firmaya yalvarıyor da iptal edemiyorlar

Tabi son zamanlarda e-devlet'ten iptal etme olayları çıktı belki hızlandırırlar ama 1 hafta önce bir aboneliğimi iptal ettirmeme rağmen hala tarafıma bir dönüş yapmadılar.