• 18-11-2006, 10:49:25
    #1
    Kurumsal PLUS
    eskiden phpbb kullanıodum, artık uzun zamandır hep smf kullanıyorum. vb dışarıdan bakınca oldukça güzel ama 3-5 java oyunu dışında dışarıdan pek bi farkı yok smf'ye göre. nedir vb'yi özel kılan, sadece java fonksiyonlar mı? eğer öyleyse sadece bunlar için ne gerek varki lisans satın almaya yada lisanssız vb riskine girmeye?
  • 18-11-2006, 10:50:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bence userler vbulletinde daha rahat ediyorlar. Gerek kullanım olsun gerekse görsellik bakımından.
  • 18-11-2006, 11:18:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sürekli güncel modifikasyolar......

    kolay indexlenmesi......

    Göz aşinalığı.....

    gelişmiş arama özellikleri.....

    Bir de paralı olunca tatlı geliyor....

    Aklıma geldikçe yazarım......
  • 18-11-2006, 11:24:04
    #4
    daha kullanışlı görünüm olarak güzel büyük forumlara bakınca alayı vbulletin millet orda alışıyo bize gelenlerde vb istio
  • 18-11-2006, 12:31:23
    #5
    Herkes vbulletine alışmış ama hakkını yemeyelim harbiden güzel görüntüsü var.Benimde smf forumum var ve herkes vbulletin geçsene diyor
    Vbulletin birde kolay indexleniyor.Smf'de indexlenme çok feci
  • 18-11-2006, 12:45:07
    #6
    Kurumsal PLUS
    şahsen ben sadece görünüş için bi ton lisans parası vereceğime oturur tema yaparım vb'nin aynısı olur görünüş olarak. seo konusu doğru smf felaket kötü indexleniyor.. ama biri bedava biri bi ton para.. smf'ye parayla seo ayarlayan kişiler de var ve lisans ücretinden çok daha ucuza yapabiliyorlar

    vb'yi sevmiyorum, antipati duyuyorum.. paralı olduğu için.. yani bedava olan smf varken gereksiz buluyorum hala..
  • 18-11-2006, 13:04:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bugüne Kadar Yüzlerce Kişiyi XOOPS'a Teşvik Ettim.1 Kişi Beğenmedi (oda Anladından Değil)

    https://www.r10.net/cms/25883-xoops-2...-new-post.html

    5 Dakikanızı Ayırın ve Kurun.Beğenmezseniz Yazın
  • 18-11-2006, 14:06:36
    #8
    vbulletının admın paneli cok güzel
    hemde forumla ilk defa tanışanlara kullanması kolay gelıyor
    herşey üyeler için yoksa bende phbb yı sevıyorum
  • 18-11-2006, 14:08:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    walla bi vb furyasıdır gidiyor. herkes bi siteyi görüp ben de aynısından istiyorum diyor, ondan dolayı piyasa vb kaynıyor...